Hoe kunt u in contact met ons komen?
Tevreden?
Als je vindt dat je goed geholpen bent door de medewerkers van Het Bonkelaarhuis, dan horen wij dat graag! Van de goede voorbeelden leren we wat
je belangrijk vindt. Zo weten we of we het goede doen.
Een klacht?
Wij doen ons best om
je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat je je niet goed behandeld voelt of dat
je om andere redenen ontevreden bent. Wij vinden het belangrijk dat je dat bespreekt met
je contactpersoon. Klachten zijn vaak eenvoudig op te lossen.
Vind je dat moeilijk of kom je er met je contactpersoon niet uit?
Dan kun je contact opnemen met de manager van het Bonkelaarhuis.
Zij gaat met je in gesprek en probeert samen tot een oplossing te komen. Mocht
je er met de manager niet uitkomen, dan wordt je klacht verder behandeld door een onafhankelijke klachtencommissie.
Heb je hulp nodig bij het bespreekbaar maken of indienen van jouw
klacht met betrekking tot een jeugdprofessional? Neem dan contaact op
met een onafhankelijk vertrouwenspersoon van het Advies- en
Klachtenbureau Jeugdzorg (AKJ). Zij kunnen jou informatie geven, helpen
bij het opstellen van klachtbrieven en ondersteunen bij een gesprek met
ons. Neem contact op met het AKJ via 088 -
555 1000, stuur een email naar
info@akj.nl of
chat via de website
www.akj.nl De ondersteuning van
het AKJ is gratis.

|